Draw with me: Gretchen's Grosseries

Hey everyone, 

(german translation below)

On Instagram I'm starting an @inktober inspired halloween 🎃🕯️💀challenge (October 01st - 31st)

Please use whatever YOU like to create your art when you participate. 

🦇🕷️🐛 check out our chopping/ prompt list
 🔪📜 for our daily challenges. 
The themewtheme be Gretchen's Grosseries 🧟
(a supermarket where you can get the grossest groceries 😂) 






The gates of hell are opening and Halloween will be here soon, so let's get into the mood of glowing pumpkins, trick or treat,  witches, trolls, ghosts, bats, spiders, beetles, worms, corps, skulls, blood and bones.

Join the challenge and tag/follow me on IG @jesabehe, to stay up to date. Can't wait to get started and see your work as well!

I will post my drawings on the blog and on my IG account everyday.

Tag me and/or hashtag #gretchensgrosseries

Let's kill it! 👻🧟🦾

German (Deutsch):

Hey alle zusammen,

ich beginne eine Inktober inspirierte Halloween 🎃🕯️💀 Herausforderung (01.-31.Oktober)

Das Tor zur Hölle öffnet sich und das Thema lautet: Gretchens Ekelhafte Lebensmittel (ein Supermarkt in dem Du die ekelhaftesten Lebensmittel kaufen kannst 😂)

🦇🕷️🐛 sieh Dir die Einkaufs-/ Aufgabenliste für unsere täglichen Aufgaben an.

Nimm an der Herausforderung teil, markier mich und folge mir um auf dem neusten Stand zu bleiben. Ich kann es kaum abwarten anzufangen und Deine Kunstwerke zu sehen!

Ich werde meine Kreationen täglich auf dem Blog und meinem IG Profil posten.

Markiere mich und/ oder setze den hashtag #gretchensgrosseries

Lasst es krachen! 👻🧟🦾

#gretchensgrosseries #jesabehe #inktober #inktober2020 #watercolor #autumn #design #illustration #illustrator #inspiration #challenge #inktober #connect #art #artist #draw #fantasy #designer #paint #october #witches #spooky #trickortreat #halloween #ghoul #goblin

Kommentare

Beliebte Posts